u follow me,i follow u!!

bukan lagi budak baru!

assalamualaikum and hallo hallo

yeay yeay,hari ni bermulanya cuti semester aku!!yahoo..bestt!!sebulan noh bercuti dari buku,yeah,berehat seketika dari belajar..yang pasti sangat relaxx...macam macam dah aku tempuhi sebagai student part 1 ni,hehe..first time aku merasa jauhh dari family,ingat lagi first week dulu macam mane mase orientation dedolu..,ingat first time masok kelas,first time buat assignment bagai..but for sure,it's worth it laa..semester satu dah abes,insyaalah result cun semester dua pulak,aminn..

azam untuk semester dua pulak,hmm aku nak kurangkan BARANG-BARANG aku!!!peritnye nak bawak balik..banyak yang amat!!sampai tak cukup beg nak packing!!penatla macam ni!!
cube kire berape barang saya??
oke itu jee,cuti sem ni,nak enjoyy!!!!!!

L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera