u follow me,i follow u!!

saye takut dengan kucing..hmm pelik ke??



yes seriously,aku memang sangat sangat fobia dengan kucing..aku sangat-sangat geli dengan kucing..fobia dengan kucing ni jugak also known as Ailurophobia..so di sini aku nak cerite pasal kefobiaan aku..

HMM..ni yang paling aku fobia sangat sangat..pantang nampak kucing,akula yang first lari!aduhh
Susah sangat if ade fobia ni terutama tengah makan dekat kedai makan or gerai2 ke..if ade
kucing kat tempat aku makan,memang aku makan bersilala even duduk atas kerusi sekali pown..lantakla malu ke tak malu ke..muke tebal jee aku..makan mesti tak senang punye..asyik asyik tengok sekeliling je..kadang kadang susah je bile
kite fobia bende yang orang laen tak fobia..orang mesti anggap gedik kan bile terjerit-jerit
bile kucing dekat..hmm nak buat macam mane..i takut + geli dengan kucing tu!!!
Aku fobia dengan kucing ni sebab ade satu peristiwa yang pergh mengelikan jadi antara aku dengan kucing..dulu,mase aku 5-6thn,aku ade kucing dekat kampung..kucing tu nenek aku bela..
satu hari,kucing tu die excident,kene lenyek dengan moto..kucing tu still hidup lagi,dengan
luke yang berdarah-darah,daging-daging kucing yang dah lenyek still kat badan die,kucing tu
pown,dengan banggenye datang balik kat umah nenek aku..die nyorok bawah sofa..aku duduk la
kat sofa tu,dengan banggenye kucing tu nak kuar dari bawah sofa tu..die lalula celah kaki aku yang tengah duduk dekat sofa tu..maka darah-darah dan daging kucing yang terburai tu melekat dekat kaki aku!!!!euuuuuwwwwwww!!!!!!!so since dari tu,aku still geli dengan kucing..aku stil
tak lupe rase macam mane gelinye bile daging yang berdarah melekat dekat kulit aku!!YUCKS!!!
soo pasal tulaaa aku fobia sangat dengan kucing..even owg cakap,kucing tu tak makan aku,aku akan tetap jauhkan diri aku dari kucing..tak kire yg kecik atau besar..hmm..aduyaaaii..

so if korang jumpe orang yang same spesies dengan aku ni,janganlaa nak usik-usik die dengan kucing..seksa beb bile kite takut dengan sesuatu,orang laen pergi usik-usik pulak bende yang kite takut..seksa jiwa dan batin!haha..aku memahami dorang... :)
L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera