u follow me,i follow u!!

jangan bace!!!-saye tengah merepek ni

bosannyala malam ni..sumpah bosan gilee...keje semua maybe dah settle la,haha,nak text,line celcom macam tuttt jee,maxis plak haiyoo kedit sudah talaa looo..nak tgk video kat youtube,hmm semua video yg nak ditgk dah tgk,tak tau nak tgk ape lg dah kat utube tu..nak fb,kawan2 yg rapat sekor pown tak on9..aduyyy,nak tgk dvd plak,dvd plak asyik sekat2,nak borak,roomate semua kuar..haiyakk...ape nak buat ni oit!whuahahahahahaha...bosannya tahap maximum ni!!!!!!!!!!!! huhuhuhuhu bosan!!!!!!!!!!bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan!!!!!!wahai encik bosan,boleh tak awak tolong carikan entertainment untuk saye sekarang?!saya dah sangat sangat sangat bosan ni awak..awaaakk bolehlaaa...BOLEHLAAA!!!!!

ha tgk,disebabkan kebosanan aku yang melampau ni aku dah mule merepek,kang mulela saye memulakan keje keje gile pulak!arrggh bosan please la pergi!!

bytheway thanks to my lovely blog sebab bagi saye chance nak luahkan perasaan benci pada si bosan yang menghantui saye pada mase sekarang,terime kasih yee..love u blog!

p/s-tengok aku dah merepek lagi sekali,so better aku start tulis bendde merapu so better chaow!bye!!
L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera