u follow me,i follow u!!

future,i have no idea...

tibe-tibe aku fikirkan future aku dengan die...kitowg nampak soon-to-be dugaan kitowg mase akan datang nanti...oke,lepas spm,aku ade plkn,tiga bulan pisah..then bile balik,aku nak start keje or sambung belajar..
if aku start keje,aku akan start busy...aku akan jarang msg dgn die..nak jumpe,hmm bile la ade mase..kang buatnye bile aku cuti,die  tak cuti pulak..bile die cuti,aku tak cuti pulak..macam mane la nak jumpe...Oke,if aku sambung study pulak,buatnye dapat kat tempat jauh...jarang dapat jumpe jugak..msg pown xtaula macam mane...huh,aku takut benda-benda macam ni akan effect relationship aku dengan die..aku takut benda ni buat aku dengan die makin jauh...sumpahh taknakkkk...kite tak tahu kan future nanti macam mane..aku tak tau tuhan plan macam mane untuk kitowg..and at the same time,aku takut jugak die berubah..aku takut die bosan tunggu aku..mane la tau satu hari nanti terdetik die nak bukak hati die dekat orang lain jugak sementara tunggu aku yang makin jauh dengan die nanti..last-last sape yang sakit,aku jugak..yes,die yakin die takkan berubah,die tau diri die macam mane...aku pown percaye sangat sangat dengan diri die..tapi deep down,aku still ade perasaan takut one day die berubah..ye ar manusia boleh berubah kan?..
Aku takkkknnaakkkkk bende tu jadi...so now on,kite kena appreciate ape yang kite ade..kite kena saling percaye + jujur + setia to each other....i trust u with all my heart...aku setia dengan die sesetia die dengan aku...oke dear??u trust me don't you?
PERCAYE + JUJUR + SETIA = FOREVER!!!!!
i love you more and more and more and more!!!! <3by sha L.O.V.E
L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera