u follow me,i follow u!!

skittles!urgghh masamnyee!!!




23hb aritu..me,myBFF and budak2 7e yang laen semuanye kuar hangout same same!memandangkan tarikh tu je yang cun untuk kuar same2,so kitowg pergi jela P.A.S je,yang dekat-dekat je...kitaowg taruh maen bowling..whoaa..geng yang kalah kena makan skittles banyak sekaligus!for those yg tak tau skittles tu ape,skittles tu actually gula2 yang masam sangat..
so aku team up dengan si bengong Nik,and Nye team dengan si baik hati Ikhram sementara si Mr.Confident a.k.a Niezam jadi macam extra dalam team aku..point die tak kire even byk atau sikit..yela tak aci la due lawan tiga kan??so mase maen..pergh gile senak perut!gelak banyak sangat!!asyik buat lawak je dorang ni!!hahaah..aduyyaaii...aku review balik care dorang maen eik awitu..hmm si niezam ni,care die baling bola haha!macam nak hentk je bola baling tu!haha funnye gile tgk die maen!!hahaha..yang si ikhram..whoaaa..diam-diam die ni pandai eik maen bowling..Nye import player from kedah!tak aci!haha..si Nye ni..hmm tak payah cakaplahh..dah memang pro da main bowling!bikin jeles saje same geng kami!hah!..si Nik ni..haha terror jugak eyh mamat ni..tapi macam ting tong je!hahaha..yang aku pulak..ceh,bukan terror pown!aku tak tau la mcam mane mase dorang baling bola tu dorang boleh sling kaki dorang??aku tak reti buat!mesti kaki nak naik punye!haha sengal!!maen punye maen sampailaa final score kitowg..total punye total..sah sah la team Nye menang..yela die dengan Ikhram due due teror..yang kitowg ni suam suam kuku je teror..hmm hukuman die telan skittles sampai lebam la!pergh!!seriously bende tu masam gile gile!!kebas lidah aku telan skittles tu..aduhh..menyegat owh masamnye..si Nik and Niezam telan dekat separuh skittles tu tapi kau telan sikit je,hihi..i'm a gurl oke!hik!!!













 
 


 
 
anyway,aku have sangat hangout with my frenz..gempak!next time kite bet lagi oke!

L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera