u follow me,i follow u!!

assalamualaikum and hallo hallo semua

Hari ni rutin harian aku macam biaselah,online facebook and sambung tengok drama yang 178 episode tu..Penuh  sabar aku tengok episod demi episod demi hero ter sayang aku Mr.Lee Jee Hoon yang super cute tu!Anyway,aku bukan nak cerite pasal drama yang berjela tu tappi pasal gambar ni yang aku jumpe di facebook.Maybe ade yang dah tengok or maybe belum

Maybe ade yang dah tengok kan quotes ni..Bile aku bace ni,aku fikir hmm maybe ade betul nye jugak kan.Tak taulaa kan.Tapi aku rasa memang patot if seorang lelaki tu tak melepaskan perempuan yang dia sayang tak kire apa keadaan pown kan?Tu menunjukkan yang lelaki tu sangat sayangkan perempuan tu.Hmm dunno la kan.Fikir-fikir la sendiri yee

L.O.V.E

2 comments:

whoaa orang-orang HOT berceritera