u follow me,i follow u!!

bertukar!!

assalamualaikum and hallo hallo!!!

eh eh,blog ku ini dah bertukar dah laa!sukke tuan punye blog ni!kikiki..yeah,blog ni dah officially BERTUKAR!
yeay yeahh suke suke..diesebabkan kebosanan menghadap blog lama ku yang agak-agak vintage dan klasik itu,maka bermula la kisah menukar wajah baru untuk blog tersayang ni!

this time,aku pilih colour purple for main theme die sebabnyee,saya sukee purple sangat-sangat!color purple die sama macam colour dinding bilik ku!apa-apa pown aku suke jugak la layout die yang agak-agak pelik ni,
tapi tapi blog ni belum lagi capai tahap kepuasan aku,hmm aku nak touch up sikit blog ni nanti tapi bile aku rajin la,HAHA
ok tatata

p/s-penat redesign blog ni sampai tido pukul 4pagi,HAHA,(sebenarnye tengok video je lebih!)

L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera