u follow me,i follow u!!

man in my life,hehe

assalamualaikum and hallo hallo!!
 Hello hello korang semuaa..whoaa harini mood untuk berblogging tibe-tibe je menaik dengan penuh dramatik hari ni,.Harini,aku nak cerite pasal lelaki-lelaki hensem dalam hidup aku!yes!Ini bukan cerite pasal ayah aku yang paling aku sayang,ataupun adik laki aku yang aku benci tapi sayang ataupun cerite pasal my incik boyfriend tersayang..ini cerite pasal lelaki yang aku SYIOK TAK HINGAT!hahaha

Daripada aku kecik dulu sampaila sekarang,minat aku terhadap artis or jejaka-jejaka hensem ni sentiasa bertukar-tukar ikut musimnyee,whoaa lelaki pown ade musim jugak eh??kikiki..hehe

Tak silap aku la,lelaki pertama yang aku gila-gilakan sangat dulu is :

Whoaa Michael Jackson laa!!!!ni la artis yang paling lame aku suke..aku sangat-sangat suke bile die menari,SMART gile!!!and sampai sekarang ni aku masih sokong die even die dah meninggal pown..menangis aku bile die meninggal 25 June 2009 dulu,huhu..R.I.P my MJ!

Secondly,aku tersuke terminat tergila seorang lelaki dari korea ni,cuteee!!!
                                         
                                       

yes IT'S RAIN!!..whoaa dedoluu la aku pernah minat abis dekat die tau!suke die dalam cite FULL HOUSE laa,hehe..best gile kot cite tu!aku sanggup habiskan duit beli vcd box drama Full House tu tau,mase darjah 6 kan mane ade duit,pergh,melayang rm100 aku mase tu,ish ish..and disebabkan die la aku sanggup belajar bahase Korea,aku ingat lagi,tiap kali aku tengok die dalam Full House,aku akan take note bahasa-bahasa Korea yang die cakap,whoa gile tak?

Thirdly,aku tak berape  ingat sapa la yang aku minat,tak silap aku artis from korea kot



name die Lee Jun Ki..aku first tengok die dalam cite My Girl tu..yes muke die macam perempuan ,tapi somehow,die ade aura yang buat aku minat die,and because of him,aku belajar korea secara serius sikit,aku mule belajar tulis and bace tulisan korea,whoah!and sekarang aku boleh tulis,boleh baca tulisan korea but tak paham pown ape dorang cakap,sikit-sikit je paham,haha!mengong mengong!

at the same time aku minat si Lee Jun Ki ni,aku also minat mamat from Peterpan

huh,aku pernah minat die sekejap,hmm rasenye bape bulan je kot,and MENYESAL minat die,huh,bad influence!!no!no!no!haha

and untuk kali ke berape ntah,aku minat someone from Malaysia!!!whoaa clap!clap!


it is Incik SHaheizy sam!!!yeahh..aku sangat tengok die since movie Kongsi..that time,wow!!he is FREAKING cool man!!and still minat dengan die ni,hehe..gud joob Sammy!!

and just a few weeks ago,I am TOTALLY lovee this one hottie from Korea as well!sangat cute!!


yes my baby!!i am in love with him..The name is LEE JI HOON..start suke die from drama Wonderfull Life,ceh baru nak tengok kan drama tu,padahal dah lame dah kuar..and aku sangat-sangat dengan die punye senyuman!i am MELTING!!he is soo HOTT!!! and die jugak seorang penyanyi,suara die sedap!!Mr. Lee Ji Hoon.saya gilekan awak skg ni oke!!HAHAHA

oke cukup cukup..nampak tak aku ni seorang yang tak constant??boleh je betukar-tukar minat in a BLINK!one minute this guy and another minute is another guy!wow..taste ku berubah ikut musim!!hahaha..yang si Lee Ji Hoon ni pown tak taula bape lame lagi aku kan gile kan die,maybe lepas ni akan bertukar kot,who knows rite!aku ni cepat bosan pada sesuatu and susah nak suke sesuatu but once aku dah suke,akan akan suke gila-gila!!!and don't worry,this happen only to artis yang aku minat je,not in the real love life oke,i am a girl who sticks with one man! ; )

p/s-i love all of them so much!!hmm bile la nak jumpe dgn dorang kan??(excluded Mr.Ariel ya,not so into him anymore)

L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera