u follow me,i follow u!!

makanan Raya Haji

assalamualaikum and hallo hallo semuaa...

Seperti yang semua orang tau yang kita akan sambut Hari Raya Haji pada 6 November ni.So bile sebut sebut pasal raya haji je,bende first yang terbayang dalam kepala aku is makanan die..Whoa best la,biasanya tiap tiap Raya Haji,mama aku akan masak lontong,rendang ayam atau kadang-kadang ayam masak merah and kuah kacang!sllrrpp...bangun je pagi raya tu,semua makan ni dah siap terhidang..whoaa sedapnyaa..Itulah makan wajib family aku masa Raya Haji,hmm maybe menu korang sama dengan aku or lain-lain tapi tak kesahla kan,janji semangat nak Raya Haji tu ade..




Oke aku dah terliurr..sedapnyeee...bile nak raya ni,hehe..tak sabar-sabar nak makan semua ni especially mama yang masak..air tangan seorang ibu tu la yang paling BEST lagi!

p/s - SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA SEMUAA

L.O.V.E

1 comment:

whoaa orang-orang HOT berceritera