u follow me,i follow u!!

melake to Kuala Lumpur to Kuala Pilah

Assalamualaikum and Hallo Hallo Semua...

Di saat dan ketika saya menulis entry ini,saya tersangat la penat..badan terasa lenguhh laa,mata kuyuu je ni..
Time-time macam ni laa terasa nak ade spa dalam rumah je,biar badan ni diurut-urut.Whoaa,alangkah seronoknyaa..Selesanya,,Seriously,energy aku ni dah out of stock dah.Kena tunggu stock seterusnya utk active bali,aiyaakk.Semua ni gara-gara berjalan. .> , <

Location : Melaka
Oke hari jumaat hari tu,kelas saya start pada 8.30PAGI and berakhir pada pukul 4.30PETANG..tak leh nak pack lagi ke jadual tu,hish SABOR jelaa.Memandangkan isnin ni cuti sempena awal muharam,and kelas hari selase plak hanya start pada 8malam so aku pown rase macam nak balik laa,cuti agak lama laa.Malangnya bus pada hari tu ade pukul 7.30MALAM jee,lamenyeee.Tapi last-last bus sampai pukul 8malam,wow AWALnye.Aku sampai rumah pown pukul 11pm,Balik je,buang lens,bumm tidoo,ayakk penat.

Location : Bukit Bintang,K.L
Esoknya pulak pukul 8.30 pagi aku dah bangun,whoa awalnya,well niat nak pegi shopping kan,so bersemangat lagi,cube kalau niat nak pegi kelas,confirm aku tido balik,kikiki  =D
Okey lepas sesi mencantikkan diri,*kuih kuihhihihi,
kakak Cik Nye  pown pick up kite sampai la ke K.L,yeah takpayah dah nak jadi model dalam bus lagi kan,
Okey first and fore most,sebelum kite shopping,kite perlu lah mengisi perut dengan makanan dulu yee.Tips penting tu!Tempat kami mengenyangkan perut ialah di Carl's Jr.
Sedap tau burger die lagi-lagi fries die,nyummm


Okey,tahniah la kepada Cik Nye kite yang berjaya menghabiskan burger double die,Nampak tak siapa yang kuat makan sekarang ni.Aku punye burger single pown tak dapat nak abis tau.Lepas perut sudah kenyang,kite pown ape lagi shoppinglaa.Bile penat,kaki macam nak patah je,so kite berehat di Starbuck.Ceh berehat nak tempat mahal je,Haha biarlah sekali sekala.Kikiki
BFF


Macam minum je kan,padahal i tak minum coffee


Alrite setelah berjam-jam di K.L kitowg pown balik laa.Cik Nye menghala ke Sg Buloh but aku menghala ke P.J, rumah makteh ku.Sampai je,terus geleng kepala pikir bape banyak sudah abis,ayakk,Takpe takpee,janji puas.Anyway tima kasih kepada Cik Nye kite ye sebab teman kite shopping.

Location : Kuala Pilah, Negeri Sembilan
Okey selepas penat shopping,esok hari Ahad,saya telah diamanahkan untuk menemani makteh saya ke kenduri kawan die.Rombongan pengantin la kirenye.Memandangkan makteh saya tidak boleh melihat so saya kenalah jadi mata die untuk hari tu.Pukul 4.30 pagi lagi dah bangun mandi,makeup semua sebab pukul 6.30pagi dah kene gerak pegi kat tempat bus menunggu la.Pengantin lelaki yang jugak O.KU pown macam cuak jee,Yela nak akad nikah kejap lagi,huhu sabor sabor.
Pengantin lelaki nak akad nikah

Kak Shida,si pengantin perempuan,die pown macam makteh saya

Hantaran dari pihak lelaki

Hantaran dari pihak perempuan

Mak teh and i with the bride
Whoaa suke je  tengok wedding ni,cinta tak mengenal rupe kan,So sweet tengok dorang.Hopefully bahagia hingga ke akhir hayat.Selamat Pengantin Baru yee..
Even penat pown tapi berbaloi la aku travel sane sini.Rasa best dapat spent time dengan bestie aku,and jugak dapat tengok wedding macam ni.Yeahh.Tengok wedding tu rase macam nak kawin plak..Eh ehh,lambat lagi,saya masih mude,hahaha

Okey sudah bubyee,

p/s : esok mau balik Melake dah,ayaakk malas nye > .. <


L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera