u follow me,i follow u!!

manusia yang tak pernah faham bahasa




Well hello hello semua..
Hari ni aku terpaksa mengorbankan rasa malas aku semasa sedang bercuti ini untuk menulis entry ni.
Hari ini aku nak bercerite tentang seorang makhluk Tuhan yang cukup tak faham bahasa yang 
sentiasa menganggu hidup aku sejak tahun 2010 lagi.

Okey,biarla aku start citer ni daripada mulanya eik.
Pada satu hari pada tahun 2010,
ada seorang makhluk ni mengantar text kepada aku.
Di dalam text mengarut tu,die kata yang die nak kenal dengan aku
and paling scary is die tau nama aku.
Adalah sangat menakutkan bagi seorang gadis apabila seorang lelaki yang tidak dikenali mengetahui detail 
mengenai dirinya.
Okey,first thought in my mind,HE is scary!
Aku pown malas sangat nak layan mamat ni.
Buang kredit,buang masa

Kemudian bermula la dari haritu,lelaki tu SELALU text aku.
Kadang-kadang die txt 'Hi sha,watpe tu?''
or 'Sha tak tido lagi ke?', 'Nite Sha'
Ya Allah,dalam seminggu tu aku MESTI akan terime text dari die even sampai sekarang.
Sumpah menyampah sangat-sangat.
Okey aku sangat rimas dengan mamat ni.
Aku pernah cakap dengan die,jangan kacau aku.stop dari kacau aku.
Die boleh lagi cakap,die ikhlas nak kenal dgn aku.Paling tak tahan die siap cakap yang aku ni jodoh die.
Die kate die sanggup tunggu aku,die yakin nannti die akan dapat aku.Wow,ape kes mamat ni!
Pyscho seh.

Even aku dah marah die,maki-hamun die.
Esoknya die tetap akan mesej ' Aishah buat ape tu'
Pergh macam takde pape je.Sungguh tak paham bahasa!
grrrrrrr
Aku malas sangat nak layan die,tapi bile aku biarkan je,die tak pernah stop nak text aku.
SENTIASA KACAU AKU
Die pernah call aku,siap berani lagi kate die ikhlas,die tau yang aku ni jodoh die.
WTF..aduyai mamat ni,ape kes..wayar dalam rosak ke?
Toloonglah stop..Aku dah marah,tengking die mase tu tapi die masih tak faham-faham.
Esoknya die siap text aku and berangan nak aku anta pic aku dekat die.
Kawan2 aku dah siap kenekan die and maki die lagi.
Tapi macam tak reti,tak faham yang aku ni meluat.

Manusia yang normal akan undur diri if dah kene maki,marah macam tu.
Tapi die?Macam takde pape yang jadi.Still lagi berangan aku ni akan jadi jodoh die.And die akan tunggu aku sampai bile-bile.Ape die ni?Aku tak pernah kenal die.Aku tak tau siapa die.
Ya Allah,tolongla fahamkan hamba mu itu.Tolong la jangan kacau aku lagi.Aku RIMAS.
Even sampai hari ni die still lagi hantar text kt aku.And actually die baru je lepas call aku.Aku baru je warning die so die tak akan kacau aku lagi.Aku clearly cakap aku MELUAT dengan perangai die tu
Aku rase even aku dah cakap macam tu,aku tau die tetap akan mesej aku jugak and buat macam takde pape yang jadi.

Okey,seriously,aku sangat-sangat tak tau nak buat ape dah lagi dengan mamat ni.Aku pernah cube cara baik cakap dengan die and cara paling kasar pown aku pernah buat agar die dah tak ganggu hidup aku lagi.
But still,die tetap kacau aku again and again.
Urgh,RIMAS dan MELUAT.
Kalau korang dekat tempat aku.ape korang rasa aku patot buat dekat mamat ni.
Kadang-kadang rasa macam nak tukar number je tapi number ni la yang banyak contact.
Urgghhh aku tak suke mamat ni!!!!!

p/s : BENCI mamat pycho ni     





L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera