u follow me,i follow u!!

goodbye!!

harini whoa best je rase,aku hang out dgn Nye and Fieza,last hang out before aku terbang ke Melake,keluar pegi Cineleisure jap then karok due jam!!haha..melalak la ko puas puas..selection lagu kitowg maen tekan,if tak tau nk nyanyi NEXT song please!haha..sengal ubi kentang je dorang ni,haha..haha..haha lantak la suare sumbang ke hape..janji puas,haha..and thanx Nye sebab belanje!!laen kali belanje lagi,hehe ;) wink wink..hehe

harini last day aku dekat sini..lepas ni aku dah pegi sambung study kat melake,so jarangla aku dapat online or berblogging kat sini..so faham2 jela eik bile blog saye berhabuk..

so harini update aku,aku nak cite pasal last day aku kat sini sebelum bermulanye dunia baru aku besok di melake..tipula if aku cakap tak sedey langsung nak pergi dari sini..even aku excited nak start new life tapi aku sedey nak tinggalkan life aku kat sini..macam-macam jadi dekat tempat ni..cite happy,sedih,cinta..semuanye dekat sini..dekat tempat ni la aku jumpe dengan BFF kesayangan aku Nye,Fieza,Wahidah and Zahirah..even macam-macam berlaku7 antara aku dengan dorang,tapi aku still sayang dorang sangat sangat..even some dari dorang macam dah lost dari aku tapi takpee ade jodoh jumpe lagi..paling sedey nak tinggalkan Nye..huhu..dialah kawan yang paling rapat dengan aku sampai hari ni..lepas ni dah tak dapat la buat keje gile dengan die,haha..aku mesti rindu die sangat!

tempat ni jugak la aku jumpe lelaki yang palingg aku sayang..my Mr.Pejal,rindu die sangat nanti..makin jauhla kite due eh sayang..rinduu owh..lepas ni makin jarang la jumpe dengan die..rase jauh je dgn die nanti..sayu je nk tinggalkan die..

hmm even sesedey mane pown,life must go on kan,so to all my friends,aku harap korang sentiase happy dengan life,even ade masalah ape pown.u can call me oke..i'm always for u guys..so nanti if ade jodoh.ade rezekei,kite jumpe balik eh..don't worry,aku balik jugak nantii..oke..sampai sini je..L.O.V.E korang semua..and goodluck in your life,may you live a beautiful life..:'(

BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...

L.O.V.E.
L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera