u follow me,i follow u!!

ya allah adik aku

pukul 5 pagi tadi,aku tengah tidur sambil dengar mp3,tibe-tibe aku dengar bunyi orang menjerit-jerit kat bawah..aku terjagelaa..aku ingat kan mak aku..sebab suare tu agak kasar sikit..aku ingat apelah ni menjerit pagi-pagi ni..aku rase tak sedap hati so aku turun la bawah ke ruang tamu,then aku nampaka adik aku ifa tengah peluk kuat mak aku,die menjerit jerit sambil badan die mengeletar sangat..aku tengok mate die putih jee..mate hitam die naik ke atas,mulut die ternganga sambil menjerit-jeritlaa...aku takut jee..aku tengok mak aku dah pegang buku bace surah-surah dah kat adik aku sambil adik aku menjerit-jerit..perghh..cuak gile tengok adik aku..kenapela dengan die ni ya allah

mak aku mulelah panik,then die bagi ifa dekat bapak aku,ifa taknak lepas owh mama,die pegang kuat sangat sangat..then bile abah dah pegang die,die jadi lembik terus..terus senyap takde bunyi dah..
abah letak kain basah dekat die,lap-lap badan die,then ifa sedar,mama tanye ifa,ifa ingat tak ifa buat ape..then die cakap tak laa..mase die dah sedar,ya allah,legaa sangat hati aku tengok die..alhamdullillahhh...syukur sangat

aku tak tau la kenape ifa jadik macam tu..mama cakap,mule-mule ifa tibe-tibe bangun dari tidur,berdiri depan beranda,then gelak-gelak..padahal semua orang tengah tidur mase tu..then mama panggil die tidur balik,then mama nak bawakla die turun bawah,mase tengah nak turun,ifa tibe-tibe menjerit-jerit,mengeletar semua badan die..aku dengar mak aku cakap tu,aduyy,risauu sangat dekat adik aku yang baru 7tahun ni,hmm..apelah yang jadik dengan die..maybe die meracau kot sebab mase tu die tengah demam,badan panas sangat kot mase tu..mintak-mintakla takde pape yang jadik dekat adik aku ni,aminnnn...
gambar mase die bape taun tah,comeell sgt..
L.O.V.E

1 comment:

whoaa orang-orang HOT berceritera