u follow me,i follow u!!

a love letter to my BFF

bukak blog then tgk ade update dari blog bff Shaz la,bukak bukak je,whoaa die cite pasal aku and fieza..sweet je budak buchuk ni..hehe,just for you Shaz,i LOVE U MORE!!!and ni pulak my review about die hehe..
 

hehe name die shaz..sampai sekarang aku tak reti lagi nak eja name die dgn betul :p, selalu konfius dgn liyana blkg die but aku pggl die NYE je,hehe..die ni aku kenal dari aku form 4,memang aku tak ingat macam manela eik kitowg boleh kenal,yg aku tau tau je dah kenal,hehe..bagi aku die ni kawan yang paling same kepale dgn aku,dari segi lepak,segi nak bg idea2 'bernas',semuanye selalu datang dari dielaa..die selalu ade time aku susah and senang..die ade dengan aku even kawan kawan aku yang laen tengah sibuk denngan dunia baru dan kawan baru dorang tu,die je yang stay dgn aku..even mulut die ni bising je,tapi takpe aku dah faham dah masak dah perangai die,bagi yang tak kenal die,maybe ingat die ni macam ni la macam tu la,tapi bagi aku die seorang yang sangat caring kepade semua orang yang dekat dengan die,die ni sorang yang pandai tapi die tak sedar yang die pandai,and die tau pasal dunia ni lebih banyak dari aku,die ni pandai berfikir dan berkate-kate,and aku sangat respect dgn pengetahuan die!Nye,aku tau ko bole pegi jauhh lagi maju dlm hidup ni sebab ko ade akal yg bijak,ingat sape yang cakap,aishah yang cakap oke!susah sangat nak cari kawan yang setia,caring and gila-gila macam budak ni..one in a million oke!so nnt bile aku dah masuk U,mesti susah nak dapat cari spesies same mcm ko kan Nye,sebab ko ade SATU je kat dunia ni,and she is my BEST FRIEND FOREVER..huaa Nye,nanti aku rindula kat ko la..:'(..and one last thing,I LOVE U MORE!!!never forget my BFF NYE

L.O.V.E

L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera