u follow me,i follow u!!

surat untuk kawan

Asslamualaikum and Hallo Hallo SEmua


Dear Friend

Well,memang aku and yang laen akui yang kitowg rasa sangat tersisih dengan ko.Kitowg rase kau semakin jauh dari kitowg.Makin laen dari dulu.Kadang-kadang kitowg rasa kau dah sangat happy ade kawan yang baru so kitowg rasa kitowg dah macam tidak diperlukan lagi.Segala tentang hidup kau sekarang ni hanya ade kawan yang baru je.So sebab tu rase macam seolah-olah dilupakan je.Kitowg jugak terasa bile setiap kali ajak hang or whatever,kau selalu je menolak,kitowg faham kau ade masalah kau sendiri dan alasan kau sendiri,tapi bile kitowg tengok kau macam sentiasa tak menolak and sangat teruja bile kawan-kawan ko yang laen ajak.Maybe ko memang ade alasan sendiri,takpe kami faham.Aku tak mintak yang ko kene berkepit 24 jam dengan kitowg,no,bukan macam tu,kitowg cume mintak even kau dah ade kawan yang baru,janganlah lupekan kawan yang lame macam kitowg ni.Sekadar say hi or tanya kabar.Itu je dah cukup.

Sorry la kalau aku cakap pasal ni,
Selama ni aku perhati ko dari jauh,and aku tengok ko sangat lain dari yang dulu.Mungkin tu satu cara ko nak lepaskan stress dari semua masalah ko.Tapi aku cume harap ko jage elok-elok diri ko.Aku takut nak tengok ko hanyut.Seriously,kitowg sayang ko sangat,kitowg taknak tengok ko makin jauh dari kitowg.Kitowg sangat rindukan diri ko yang dulu.Seorang yang baik,hormat orang tua,and anak yang baik terhadap parents.Aku sangat respect dengan diri ko.Tapi ko dah sangat lain sekarang.

Kami cume nak ko tau yang kami rasa macam ni selama ni dengan ko.Syukurlah kalau ko betul betul dah sedar.Kami sayangkan ko sangat-sangat.Sebab tu la kami mula open dengan bende ni sebab kami taknak satu hari nanti kami hilang ko.Kami takde niat pown nak sakitkan hati ko.Kami cume nak ko tau sebab sebenar kenape kite jauh macam ni.Mungkin dalam hal ni kitowg pown buat salah jugak,So aku dan yang laen mintak maaf dengan ko.And aku harap kite boleh baik macam dulu balik.Aku nak ko tau jugak yang ko boleh share ape-ape je masalah dengan kitowg.Sikit pown kitowg tak rase masalah ko membebankan kitowg.In fact kitowg rase lega ko sanggup share masalah dengan kitowg.Itu mebuatkan kitowg rase kitowg ni deperlukan dan dihargai.Ape gunenya kawan kan kalau bukan jadi pendengar setia kan kawan?Ko jugak perlu tau yang tak pernah sedetik pown kitowg terpikir nak buang ko dari kawan.Kitowg berterus terang ni sebab kitowg nak rapatkan balik friendship kite dulu.Kami sangat sayang ko.Kitowg nak kite jadi macam dulu.Selalu share semua cerite gembira and jugak cerite sedeh.Ingat lagi kan?Daripada dulu sampai sekarang,semua masalah kite share same-same,takde beban pown.Kite kan kawan.Hopefully,insyaallah,aku harap kite dapat jadi serapat dulu balik ye kawan?


L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera