u follow me,i follow u!!

orang kate saya ni garang laa

Assalamualaikum and Hallo Hallo Semua..

Yeay,mood untuk berblogging tibe-tibe menaik secara mendadak semula.Suke-suke..Selepas mengharungi minggu yang agak buzy,hari ni dengan berjaya nya aku daoat menulis sesuatu di dalam blog yang palingg aku sayang ni.Muuahhx sikit!HEHE   =D

Hari ni aku baru je selesai buat presentation untuk subject BEL260 a.k.a English Subject la.Huh nervous la jugak kan nak bercakap dengan orang and explain dalam english,fuhhh lepas jugak.ngee..Tapi tengah-tengah present tu,one of myclassmate cakap aku ni garang laa,hehe,tersengih je aku dengar.

Actually,itu dah kali ke berape dah aku dengar from orang yang cakap yang aku ni garang.
Hmm,sebenarnye aku pelik,tang mane garang tu eik??Haha aku pown tak tau,or maybe aku ni jenis agak strict bile kenal orang yang tak berape rapat?Ntahlaa,or maybe aku ni proctetive over my own privacy??

Ayaakkk,saya tak tau la tang mane saya garang.Kadang-kadang nak gelak je bile orang kate saya ni garang owh,sebab for me,once u know me,u know how I really am. ( ceh speaking plak,mentang2 la baru lepas present english sub,bhahaha)Okey back to the topic,aku ni sebenarnye orang yang boleh gila-gila,huhahuha,masuk air semua boleh.Haha maybe sebab orang tu tak berape kenal diri sebenar aku kot that's why dorang cakap aku ni garang.

Hehe walau ape pown,aku tak kisah pown orang nak cakap aku ni garang or tak.Terpulang kepada pendapat masing-masing.Setengah kate aku ni macam ni,setengah kate aku ni macam ni pulak.Hanya orang yang aku betul-betul rapat macam semua BFF aku je tau perangai and sifat sebenar aku.So korang-korang yang rase aku ni garang tu,,kenal-kenal la saya dulu then decide saya ni still garang or tak.

p/s - nak cube tukar attitude la,bia owg ingat tak garang dah.tapi macam mane??kuihkuihkuih
> , <

L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera