u follow me,i follow u!!

to mydear best friend

aloooo ni yang sedih nii..since mykawan keerja tegur,barulaah aku tersedar yang aku dengan nyot nyot ni dah agak sikit menjauh..well since that incident,aku dah tak broken heart dah..aku dah move on da..da tak amik port pown pasal tu..tapi aku ingat die marah kat aku..so aku tak berani nak bukak mulut..aku diam jela bile tengok die diam..die diam aku pown diam,masing-masing membisu jew..sampaila kawan kerja aku tanye..ko gaduh dengan die ke??aku macaam eyh,tak pulak..barula die cerite yang nye ingat aku marah kat die,so die pown tak berani la nak bukak mulut,yang aku pulak ingat die yang marah kat aku,so aku pown tak bukak la mulut..masing-masing diam,bile bende ni nak settle..so kitowg jadi makin lame makin jauhla..aduh..sedeh je..aku ingat lagi mase last day aku lepak dengan die,aku ingat kitowg dah oke sebab bole gelak gelak,borak borak balik..aku ade niat nak tanye die,yang die marah ke kat aku??tapi,mulut ni berat sangat nak tanye..berat sangat nak bukak..sekarang ni aku pulak menyesal aku tak tanye..hmm patutnye aku tanye..tapi aku ni sorang yang sangat berat nak bukak mulut bila nak luahkan perasaan kepada orang tu sendiri..so only dari blog ni jela aku berani nak cakap..berani nak jujur..aku just nak kitowg lupekan ape yang dah lepas dan mule gile gile balik macam dulu..aku taknak bestfriend aku makin lame makin jauh..i miss her and love her so much!!so to mydear best ffriend Nye,aku tak marah ko pown..bende da lepas aku dah tak kesa da..friend macam dulu bole??
 

L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera