u follow me,i follow u!!

lonely nye rasee...

hmm macam-macam dah tukar kat tempat keje sekarang ni..aduy...

first,Nye dah behenti..hmm hilang sorang bff aku kat situ..dah takde lagi dah acara berpiknik kat dalam pos..takdenye dah nak gosip-gosip,suwo orang laen belanje icecream dah..takde gile gile dah..Nye dah pergi,sedehnye laa..tinggal la aku,Nik,Niezam and Ikram..

second,francais dah nak amik alih 7e..so,arak skg ni dah tak jual lagi dah,so semua penggemar arak included melayu(hish,tak segan ke?) dah tak dapat la nak beli arak kat sini eyh,sorry,hahahaha..
actually,xkesa pown francais or sape-sape yg amik 7e ni,jnji gaji aku jalan just since die nak take over,keadaan agak kelamkabut sikitla..

third,Nik pulak berhenti..diela kawan yg first aku kenal mase first day aku keje..kitowg masuk keje same pulak mase first day tu..die kawan yg aku selalu gaduh-gaduh..time aku night dgn die,keje dah abeh,mesti kitwog amik payslip owg laen,pastu kire-kire gaji..haha takleh blah owh!kitowg siap plan nak berhenti same-same hujung bulan april ni..tapi last-last,die yg behenti dulu,hmm..takde lagi la teman gado aku..sekarang tinggal la aku,niezam dan ikram..

fourth,hmm Ikram pulak..budak paling baik dlm 7e..die nak berhenti same dgn aku,tapi sekarang ni die kena transfer kat store laen sampaila hujung bulan die berhenti keje..alahai..tak jumpe dgn die lagila..bile kire rokok je,mesti ingat die akan ejek care aku cakap 'r'..lepasni takde dah kawan yg nak nasihat kan aku..hmm tinggal laa aku dengan dengan niezam jee..hmm

fifth..niezam je sekarang ni kawan yang aku bole mengila kat store ni,tapi die dahla sekarang ni asyik kena transfer gi store laenn je..so aku stuckla dgn budak baru yg aku tak berape nak kenal tu..aku harap aku still dapat mengila dengan budak perasan ni sampai la last day aku..

hmm sedehnyee la aku rase bile tengok semua kawann-kawan keje aku yang rox tu pergi sorang-sorang..hmm tapi takperla,ade orang pernah cakap kat aku,setiap kali yg berjumpe tu mesti satu hari akan pergi..next time,aku pulak yg say bye-bye to abg syafik,akak noor,francais baru,and S.A-S.A baru...so sebelum aku blah,aku nak enjoy moment mase aku bekerja S.A puas-puas eyh!!
L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera