u follow me,i follow u!!

surat PLKN sudah memanggil

malam tadi mase abah nak anta cek gi keje die mintak i.c cek,die ckp,ade owg call die suroh die amik surat aku kat pos(aku sgt pelik),dengan rela aku kasikla..then harini,aku ternampak i.c yg aku kasik kt abah tercampak atas katil aku,membuatkan aku teringat,eh bukan i.c aku ade kt abah ke,then pikir,myb abah dah amik surat kot,

dapat je surat,ingatkan surat tawaran u ke ape..ni tak,surat tawaran PLKN..whoaaaaaaaa.....aku tak tau nak happy or sseramm...ngeee..flashback balik bile aku Form5 dulu,bile tau aku dapat PLKN,excited tau aku..whoaa,nak pergi sangat dulu..tapi tengok-tengok aku xdapat intake 1,dah turun sikit spirit nak berPLKN,pastu die postpone PLKN intake 2 ke bulan May pulak,lagilaa..aku dah rase malas la nak pergi,aku dah suke life skg,time aku taknak gi,die suruh pergi pulak,time aku nak dulu,amboi,postpone pulak noh..

aku kena pergi PLKN 17may ni,dapat kem kat kem Indera Pahlawan,Maran,Pahang..some part of me excited,but some like aduhh nape sekarang?????aku baru nak plan amik lesen bulan 5 ni,baru ingat nak relax puas-puas..hanncuss semua angan-angan aku..hmm...takperla,pergi jelaaa,atleast hidup aku lebih adventure sikit arn??ade la meriahnye,hee..whoaa excited la nak belajar menembak pakai COLT M16,uuuu,gempaknyee..hee siapla korang korang semua,aku balik nanti,sape kuang aja dgn aku,aku shoot je!!hahhaaha..

PLKN,I'm cominggggggggggggggggggggggg

p/s-nak kawad pakai high heels boleh??haha...ridiculous request from aishah..wink wink ;p
L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera