u follow me,i follow u!!

makin lame makin malas

yess aku jadi makin malas!!!malasss sangat sangat..malas sangat-sangat nak keje lagi dah kat situ..makin dekat tarikh aku berhenti,makin malas aku nak keje kat situ..dulu if takde o.t,aku mencari je o.t celah mane pown,skg,huh,o.t dapat macam nak taknak je aku amik..pergh..i dah makin malas u..everyday aku countdown bile la aku nak berhenti..lambatnye lagii ni..aduyy cepatlaaa..dear time,boleh tak cepatkan sikit mase tu,saye dah malas dah nak tunggu ni..malas dah nak keje kat situ...hee..tapi lepas aku dah berhenti,bole tak duit tu still flows kat aku macam air..hehe..unimaginable request..heee
aku dah malassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!
L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera