u follow me,i follow u!!

hari menghabiskan duit!

dear dear blog,sorry ye saye biarkan awak berhabuk sgt!,saye buzy sebenar-benarnyee tapi at the same time MALAS!hahaha...yelaa balik pown jarang jarang,so xde banyak mase sgt la eik nak always update..so sorry la blog!

anyway arini saye nak cite pasal berape banyak saya habiskan duit saye pada hari ini 21 august 2011.hehe..for the first time aku habiskan duit yg bagi aku banyak gile kot!sayangg je duit if habiskan macam tu..tapiii nak buat macam mane,aku nak kene ade bende-bende tu semua,so terpaksela berkorban kan duit tu..huhu..bende yang bagi aku paling mahal aku pernah aku beli is LAPPY/netbook!!biasela if beli lappy tu mesti belanje die agak berat sikit kan,manne ade lapi harge seratus lebih je kan,celah mane la nak cari kan!anyway,semalam sabtu,aku ajak ayahku yang tersayang tu pergi usha-usha lappy mane yg offer the best price!mule-mule ingat nak beli lappy yg besar tu,tapi sekali usha harge,alahaai,beriban la plak..paling murah pown rm1300,hmm...nak or taknak..if beli yg tu confirm la duit pt aku menyusut dengan begitu dramatik sekali!ish ish,takleh jadi ni..so terpakse la plan beli lappy yg comel-comel je,harge pown comel la jugak..so arini,saye habiskan duit ptptn(actually not really habis,separuh je habisla) dgn beli lappy ni la!


comel jugak kan,this one of the lappy yg bwh rm1k oke,kecik-kecik pown takperlaa,asalkan bole pakai,bole online and most importantly it is belong to ME!huh!aku nak lappy besar tu bole tgk dvd,taoi nak buat mcm mane lappy besar harge pown besau!so better amik yg ikut bujet je,pasal dvd tu,hmm youtube kan ade!hehe..
so lepas tu,jalan-jalan beli broadband plak!broadband tu penting!!!haha bolehla online anytime anywhere..takpayah dah nak meng jele sy owg lain yg sibuk dok online in my rooms..


lepas tu plak apelagi,nampak satu kedai kasut,ingat nak beli kasut sneakers satu,tapi last-last beli 3pasang kasut plak!!!pergghh...due kasut untuk aku and satu kasut untuk mama,hmm melayang lagi la duit..ish ish..hari ni je aku dah spent dalam rm1200,padahal duit ptptn baru masuk 13hb aritu,hari ni tup tup je aku dah spent dalam rm1500!huiyyyoo banyakkknyeeee....grrr,sabar jelaa,so the rest of the monet,goes tu savingla ye!pandai spend pandaila saving!tata
p/s-lepas ni bolehla online everyday,anytime,anywheree..hehehe


L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera