u follow me,i follow u!!

Tangan Baru

balik-balik je kelas pukul 10malam tu,roomate aku duk sibuk tayang jari die yang die baru letak inai..amboiii..nak kawin dah ke cik kak???sengih-sengih je die eik!die kate ni inai untuk raye la u.!whoaa macam best je la tengok die meng inai tangan die die tu, nampak cantik tapi aku tak suke inai kuku aku..teringin nak buat macam die tapi hmm taknak kuku aku jadi oren..so mule la idea-idea yang seberape kreatif kua dari kepala otak aku,aku nak buat corak kat tangan aku macam tatto tu gune inaai..whoaa nacan indian punye wedding..dorang kan selalu lukis lukis kat tangan dorang,cun je dorang buat,so nak try macam tu laa,hehhe.
so bermule la process membuat 'tatto' ni


even tak berape jadi sangat corak die,kire bolehla tu, yela amatur yang buat,takpe takpee,janji ade la rupe sikit,so kite biarkan inai ni kering dulu then baru cuci,takkan nak biar inai ni hitam macam ni je kan,kite tunggu die kering dulu and see the result of my contengsn!


taraaa..ni result after dah cuci inai tu,colour die tak pekat sangat,tapi takpee,nnt aku pekat kan lagi,nampak la jugak tangan tu inai ala ala indian punye wedding..taun ni aku beraya bukan je dengan baju baru,gelang baru, cincin baru tapi tangan pown baru jugak oke!wallaaah!see the hand la!hehehe

L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera