u follow me,i follow u!!

balik pown...yeayy

yeay yeay balik pown rumahh,hehe suke suke!!!ceh aku ni macam tak pernah balik je kan..yelaa this time mood die laen tau, mood nak balik raye..mood die best sangat!!hehe..mood ready to raya-raya!!yeaay yeay..happy je dapat balik kat rumah,this time dapatla lepak dgn family lame sikit than usuall..selalunye if aku balik,dalam 3hari macam tu je,tak cukup tau..tapi this time dapat balik lame2..hik hik..

bus aku bertolak pukul 12 tgh hari tadi,aku amik bus MARA which pick up depan 'u' aku,so senang la keje aku,tak yah dah nak gi terminal bus kat Alor Gajah tu..dalam bus tu terus ade pasang lagu raya,hihi,ni menambahkan mood raye aku,whoaa syokk je dengar lagu raya dalam bus,feeling seh!!haha..sampai je dkt TBS, ape lagi, hallu hallu abah tersayang suwo pick up laa,rajin pulak aku naik tren pegi sg.buloh tu,baik suwo die pick terus kt TBS kan,alang-alang dekat dgn tempat die keje, save bujet save money!!hehe..

hari ni mood raye aku nak meninggi dah,hehe..excited pulak nak raye ni,hehe nanti boleh pegi shopping raye with ehem ehem..hehe..shopping puas puas..and then balik kedah,mylovely kampung!pastu raya day!!whoaaa,bestt je kot..n lepas cuti raye ni ade annual dinner,whoaa best event ni,ni la mase nak melaram puas puas,,hehe..tengokla hari tu nanti,i'm the queen of the nite nnt hehe :p, tapi tapi..lepas je tu final is around the corner..huh,takpee,lupekan final for a second,sekarang ni mood raye dah membuak-buak tahap dewa dah!!nak raye je ingat!!

anyway,di sini saye ingin ucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semuaa kawan-kawan saya seperti SHAZ LIYANA , ZAHIRAH , and FIEZAA....saya jugak nak mohon maaf atas semua kesilapan saya selama ini,tak kire terkasar bahasa atau ade buat sape-sape terkecil hati ke,saye minta maaf dari hujung rambut sampai la hujung kaki..so SELAMAT HARI RAYE SEMUAA!!!

p/s : raye elok elok eh semua,and jangan la enjoy sangat..eh eh tersindir diri sendiri plak,hehe..oke,love u'all!





L.O.V.E
L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera