u follow me,i follow u!!

Segmen Tambah Follower : Edisi Kuih Raya | ! LUNA LANUN !

Segmen Tambah Follower : Edisi Kuih Raya | ! LUNA LANUN !


tadi jalan-jalan tengok blog orang,ssekali ade satu blog ni yang menarik hati..ade satu blog ni from LUNA LANUN, die ade buat segmen untuk tambah kan follower,hmm interesting..aku berminat,ye la ape salahnya kite nak tambahkan follower aku yang tak seberape ni kan,hehe anyway ni la blog tu :






memandangkan segmen ni edisi kuih raye, so kite kenala cakap pasal kuih raye kan..

so KUIH RAYE KEGEMARAN SEPANJANG ZAMAN SAYA IALAH :




hehe nampak sedapp kan.hmm nyum nyumm..aku tak tau la ape name kuih ni,aku tau makan je kuih ni.
Kuih ni sedapp sangat..hmm sedapnyee,bile nak makan kuih ni ni..hmm nyum nyum




L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera