u follow me,i follow u!!

kerja gila saye buat di melake

yes yes..aku baru je buat kerje yang boleh kire gile jugakk,yela kat sg.buloh tu mane la boleh buat keje keje yg gile2..yelaa,kat sane di bawah pengawasan ketat Incik Ithnin kite yee..so nothing much to do..

macam biaselaah aku,bende dah lame jadi,aku baru la sibuk-sibuk nak post kat blog tercinta ni..hehe..maybe dalam minggu lepas kot,aku pown tak ingat sangat tarikh dear..
anyway,aku and classmates aku yang meroyan tu,hehe overnight bhai..hehe..
tak silap aku hari khamis kot aku pegi dgn dorang..mase tu kelas malam khamis kitowg cancel and at the same time ari jumaat kelas takde..!!

so nak overnite kenela ade kete kan??takkan plak nak naik bus kot,macam ade plak bus yg sanggup bawak kitowg overnite!hehe..mane dapat kete??ofcozla sewa..standartlaa,student kan,sewa kete jelaa,sonang!so seperti plan yg telah ditetapkan,aku and the gang merayau la dari petang sampaila 8 pagi besoknye..whoaaa..siott je!!!hahaha..
macam-macam tempat kitowg pegi,macam semua melake kitowg redah,nasib baik melake ni kecik je,if besar,huh mau tak dua hari berturut-turut kitowg ronda!!haha..kitowg pegi la merayau kat mitc la,melake parade,dataran pahlawan,pantai la,taman chempaka la,ape lagi,hmm tak ingat dah but lastly kitowg lepak kat mcd sampai sahur esoknye!!

tapi tapi..mase on the way nak lepak mcd tu kan, tayar kitowg pancittt...aargghh..ha tu la menggila lagi dalam kete!! gelak-gelak je dari petang tu,amik ko! balasannye!! hahaha..
mase kitowg tengah amik selekoh then tibe tibe dengar bunyi BAAANNGG!!kitowg yang
gelak-gelak tadi terus senyap,bisu tak kate pape-pape..bunyi ape tu wey?? greee..ape yg kitowg dah langgar..pegrghh..then kete tu dah rase laen macam,terpakse la stop kejap,sekali tengok=tengok
tayar dah PANCIT!aduyaii..pancit pulak time pukul 2 pagi ni kan,dah la kitowg semua pompuan,memang TAK la nak tukar tayar..nak angkat alat die pown berat,ape lagi nak tukar tayar kan..cuak la kitowg mase tu,dah la pukul 2 pagi,memang 'selamat' sangat la kan terkandas tepi jalan yang banyak mat rempit tgh vroooom vroooom kat jalan tu kan,perrrgh..

akhirnya we got our hero,lepas calling-calling jap,ade gak member classmate aku turun tolong kitowg,whoaaa..keajaiban telah berlaku!!eceh cehh..haha..akhirnya selamat la jugak kitowg ni,even lepas tu,kitowg tak serik jugak,still lagi ronda-ronda melake..hehe

 

hehe, yang tu desert kitowg mase berbuka,hehe nampak sedap kan??
oke dah,sekian berita untuk hari ini
ROGER OUT!!!

L.O.V.E









L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera