u follow me,i follow u!!

hari ni aku menulis dengan mate yang kuyuu je menahan ngantuk yang teramat sangat..hehe..hari ni MAJORITI classmate aku dah balik, dorang tu skip kelas BEL malam ni..huhu..so aku and very few people merajinkan diri datang ke kelas BEL tu..takpee,kami bakal DEKAN!!hik hik ;) (poyo je lebih )

aku teringin nak balik harini, jeles sangat tengok orang lain balik awal..memule mule roomate aku pown macam aku,balik lambat...ingat ade gang la balik lambat but last last,die pown cabut gak harini..hmm UNTUNGLA YE WAHAI ROOMATE TERSAYANG,haha..aduyaiii..hmm takpe takpee,sabar je aishah...sabar sabarr..nanti balik jugaakk

aku rindu nak balik rumah (padahal baru je balik last week,hehe),aku rindu nak lepak lelame dekat rumah tu..whoaa nak baring kat katil aku tu lama2..tak sabar nak raye even raye taun ni maybe tak best jee, yela lepas raye final!!urrghh!!takleh nak enjoy lame2..

tingin nak balik kampungg,rindu la dengan suasana yang tak berape nak kampung tu..and tak sabar nak pakai baju raye!!whoaa..bile dengar lagu raye jee,pergh semangat dah nak raye ni!!count down bile la nak rayee,raye owh rayee,

ape yang best pasal raye?? first bagi aku ofcozla shopping raye!sale bersepah je okee,campakla kat mane mall pown, confirm sale punyee..wow,best!and then, pakai baju raye..aku sukee dapat pakai baju raye mase hari rayee,rase macam best tau,feel die laen tau..pastu plak,ape yang aku suke is aku suke makanan time rayee,hmm nyum nyum..time raye owg laen dok santak lemang,ketupapt bagai,aku mesti pegi cari kuih raye die dulu..aku tak makan lemang whatsoever pown takpee,janji kuih raye ade..hehe..
hmm ade lagi dalam 10 jam lagi aku nak balik, ish ish sabau sabau cha!!





L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera