u follow me,i follow u!!

demam drama korea tibe-tibe menyerangku...

assalamualaikumm and hallo haloo...setelah berakhirnya paper CTU a.k.a  paper agama Islam yang tak berape nak senang sangat tu..mood aku beralih dari study mood kepada enjoy mood,haha..padahal bukannya paper dah abeh,ade paper subjek Mangement menanti hari isnin nanti..whoahahaha...memang saya sangat la 'pandai' boleh menjawab paper yang macam sejarah english tu tanpa membelek buku MGT yg setebal kamus tu..memang saya sangat 'genius'!!!!!

dalam hati aku kate 'relaxlaa ade 6hari lagi'..eceh cehhh ko ingat 6hari tu cukup..puihhh..mgt tu ade bape belas ntah chapter,and macam SEJARAH tau..pperghhh..memang takla nak cover semua last minute,last-last tido plak aku..hehe dengan mood yang tak sedar diri yang exam tak abis lagi,aku pown online laa,sekali teringat nak tengok balik la cerite korea..dulu aku ni pernah minat koreaa,tapi ntah macam mane mood kekorean aku tibe-tibe menghilangkan diri jap buat seketika..and sekarang ni mood kekorean aku datang balik menyengat aku..kikiki...aku sekarang ni tengah khusyuk melayan drama 'Hero' starring lee jun ki which is my idol long time ago..

tibe-tibe aku merindui die,ceh!haha..so aku start nak tengok drama die yang ade 16episode tu secara online dekat mysoju..hehe..tapi sekarang baru 9 episode..banyak lagi nak kejarr..takpee..aja aja fighting!!

p/s-janji dekat diri sendiri,abis je drama ni aku study!(cehhhhh!!!!pirahhh!!!)

p/s-sambil melayan korea,sambil buat duit jugakk,klik sane sini,duit masuk macam air..hehe jom join saya.
      klik je link ni KELAB JUTAWAN..suke nyeeee sayaa

L.O.V.E




L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera