u follow me,i follow u!!

demam MGT

asslamualaikum and hallo hallo!!!!

yeah hari ni mood untuk berbelog muncul secara tibe-tibe, mungkin sebab saje nak practise macam mane nak type tanpa lihat papan kekunci lappy tersayang ku ini,hihi and tersangat la bangga diri ini apabila berjaya berbuat sedemikian,kuihkuihkuih..

hari ni hari Rabu and aku nak update pasal bende yang jadi dekat aku AHAD lepas,whoaa CEPATNYE aku update kan?suke suke laaa...( - . . - )

Ahad yang malang tu,aku tak sihat..terbangun pukul 2-3 pagi sebab rasa mual sangat..so ape lagi pegi laa uwekkk uwekkk kan..tapi malangnya mual tu tak stop jugak even hari dah cerah..Ya Allah, penat nye la nak uwekk uwekk lagi,dah xde bende nak kua lagi dah..rase macam orang prengnant plak padahal diri ku masih SUCII tauu(,alhamdullillah..)
Kenape la aku rase sakit macam ni,dahla esok paper MGT,paper MANAGEMENT tau,
a lots of READING !!!!!and time ni la aku boleh sakit sakit,grrr geram dengan diri sendiri


And bile malam menjelma aku demam la pulakk,aku dengan roomate aku boleh demam serentak,padahal due-due esok ade paper MGT,huhhuuu..
tapi nasib baek ade kawan-kawan yang baik yang menjage bilik 1216 yee,terime kasih korang even kecoh dalam bilik!hahaha

And alhamdullillah paper MGT esoknya aku boleh jugak jawab,hehe,berkat demam kot,hahaha..tapi doa-doa la aku boleh score paper tu,aminn..
dah tu je aku nak merepek,bubyeee

p/s:time demam-deman ni rindu pulak dekat family,huhu..
    - rindu nak makan bubur ayam McD
terliur aku,hmm sedapnyee



L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera