u follow me,i follow u!!

saya exam BEL 12O tadi

asalamualaikum and hallo halloo yup betul betul,paper hari ni ialah BEL 120 atau nama saintifiknye English..whoahahaha...well bile chapter bahasa,mule la aku relax relax sehari belum exam,yela aku tak tau nak study macam mana untuk subjek bahasa,EVERY single time aku relaaax macam tu,hoho,NASIB BAIK result bahasa elok selama ni,alhamdulillah..tapi what if this time i'm not lucky enough??huhu teruklaa.. Anyway bile cite bahasa exam English,of couse la paper ini involve of ESSAY writing..well,sebenarnye laa,aku suke dengan essay writing ni,sebab ni la masenye aku nak membebel banyak-banyak..mencurahkan segala idea yg terpahat dalam kepala otak aku dalam essay..aku ni sebenarnye tak berape reti sangat nak bercakap dengan orang,in real life aku lagi prefer dengar cerite orang dari aku sendiri yang bercerite sebabnyee aku tak reti nak cerite macam mane kat orang..hehe..so essay for exam hari ni pasal BULI..whoaa tajuk yang bagus,i mean senang la sikit nak generate idea from this topic.'SENANG LA JUGAKK' kann..hmm..huh penat otaak aku memerah idea idea die,macam-macam aku tulis,nasib baik 230words je die nak,tak dela aku payah-payah nak membebel banyak-banyak macam SPM dulu..kikiki..overall aku rase bolehla kot,aku tak dela stuck lame sangat kat paper ni,cume...ade satu perkataan yang aku nak tulis tu,aku nak tulis perkataan vulnerable tapi aku boleh terlupe pulak time tu..ayaaakkk..geram yang teramat sangat,,puihh..penat aku memikir apeee laa perkataan tu..macam-macam perkataan pelik kuar dalam kepala otak aku ni..huh sabar je la Last-last bile balik je bilik,tengah lepak-lepak jap tibe-tibe teringat ape perkataan tu..aayak asal tak ingat tadi!!!!vulnerable vulnerable vulnerable!!!boleh pulak lupe kannn..grrrrr hmm takperlaa,nak buat macam mane,dah lepas kan,macam idiom english cakap,let bygones be bygones...(eh betul ke aku tulis ni??)hehe WHATEVERRR..chiaww

L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera