u follow me,i follow u!!

dinner di padang pasir! ;)

assalamualaikummmm and hallo halloooo!! yeah yeah hari ni aku nak update blog!!hehe excited melebih-lebih!hehe... So hari ni aku nak story mory sikit pasal ape yang jadi malam semalam. Malam semalam aku ada event annual dinner fakulti biznez. So aku kan budak biznez so kena la take part rite??? Pelajar cemerlang sentiasa aktif!hehe..wink wink ;)...ceh perasaan je kan!! Anyway,ini lah satu-satunya malam yang aku boleh MELARAM puas-puas!!! Bile lagi kan??!!! Inilah masanya untuk aku jadi macam queen of the nite!hohoho So theme for the dinner is aidilfitri di padang pasir..whoaa arabian style la ni! Gempaaakk!!! Aku ni sebenarnya tengah jinak-jinak sikit untuk bertudung,so aku teringin pulak nak pakai tudung untuk event tu..apa salahnya kan???my first baby step!hehe Oke back to the story,event tu dibuat dekat Hotel Avillion Legend Malacca kot.. tak ingat sangatla nama hotel die,but hotel tu cantikk,lua macam museum tu!! very the classic and unique!Tapi malang sekali nak pegi situ kene naik bus laaa.. Aduyaai,pakai lawa-lawa naik bus pulak kan??tapi takperrla budak biznez bukannya sorang dua kan??dekat 300 orang jugak la join,so takkan la nak naik ketee.. So pukul 5 ptg berkumpul and baik bus UiTM pegi hotel tu.yeayy dinner timee!
tudung ku tak betull..aarrgghh! Sampai je hotel tu,tempat pertama perempuan akan pergi ofcoz la toilet!!!!hehe,melaram lagi sekali,touch up sikit,well,biasalaa perempuan kan!dah melaram puas-puas,mestilah jadi camerwhore kan?!!posing maut semuaa!!!hohoho..posing bagai padahal event LAMBAT lg nak start!
whoaa banyak jugak kaan aku upload ni,hehe biaselaaah sekali sekala berposing ala-ala model Arab gitu..hahaha..dalam restroom pown jadik jugak tau!haahaa Akhirnye event tu pown satar..setelah tunggu dari pukul 5 petang..ssampailaah pukul 9malam baru dorang nak start event tu!aduyaaai penat eden tunggu tau!LAPAR!!!
hehehe,bergambarr je kan satu malam tu,anyway dineer tu best la jugak,takdela boring macam diner-dinner yg laen kan..makanan die pown not bad laa,sedap la jugakk,tapi penat tunggu..kitowang balik malam semalam pukul 1pagi,huiyooo,memang awal sangat laa,.pastu pagi esoknya kelas pagi pukul 8.30!wahhh,memang tak liat la kan kite nak bangun!!huh..tapii ape pown best la event macam ni,if ade lagi next year,aku nak join lagi!!!!
L.O.V.E
L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera