u follow me,i follow u!!

study jugak akhirnyaa,ngeee

assalamualikum..... whoaa lame jugak ye aku bercuti dari meng update blog aku ni,hohoho...sorry la yee,saya agak buzy sekarang ni,hari ni aku try juga update blog aku sebab sekaraang ni aku terkandas di TBS,menunggu bus aku balik ke melake..whoa ramainya orang dekat sini,,menyesal pulak tak beli tiket balik awal2 mase ari selasa ari tu,tengok sekarang ni,tiket bus dah abis,yang ade pown pukul 6ptg ni,huhu,sampai malam la alamatnyaa,haishh,.. oke takperlaa,biarkanla bende tu..aku nak cite yang final aku is TOMORROW!!!wow,exam bhaii,aku tak sangka yang aku ade lagi kene tempuh exam exam besar,mase lepas sekolah dulu,aku ingatkan dah takpayah nak cuak dgn exam lagi dah tapi...sekarang pown kene jugakk..huhu..sape yang suke dengan exam kan??ce cite sikit sape yang suke exam ni??TAK ADE pown yang suke eh.. memandangkan dah nak final so ade la study week nye,meaning cuti laa,seminggu cuti!hehe..patotnya tak payahla balik kan sebab most student bile balik buku pown hilang!!memang tak study la kan rumah,firstly aku takowt jugak jadi macam tu,tapi bile pikir balik,if aku balik rumah meaning that aku akan save duit makan,.aku tengah agak2 kering gak ni,hmm terpakse la balik agar aku takdelah kering sangat duduk kat melake kang..and bile dah kat rumahh,aku berjaya study dengan jayanyaa,alhamdulillah..i'm proud of myself!aku dah berjaya buktikan pada diri aku yang aku boleh study even aku balik rumah mase study week..hehe..bangga eden tau.. oke cukup cukup la merepek untuk hari ini,saya nak off dah..doakan saya boleh jawab exam nanti dengan hati yang tenang yee,.dan boleh jawab dengan jayanya..hehe aminnn..oke byee..muuahx!

L.O.V.E

No comments:

Post a Comment

whoaa orang-orang HOT berceritera